Förfest hos Aaron. Vi gör fish smiles hela kvällen. Även i Monaco.
Det här är jag:
Det här är Aaron, Susanna och Anders.
På lördagen var vi mycket trötta. Kom i säng efter Monaco klockan 06:02. Vaknade igen strax innan lunch. Drog på mig bikinin, köpte pizzabitar och frukt på vägen och gick ner till stranden. Gött.
Det här är iallafall jag, Hanna-Maria och Vanessa. Vi badade inte.