onsdag 5 mars 2008

Imorse höll jag på att hälsa på en man på bussen. Han såg nämligen precis ut som Anders Borg, ni vet Sveriges finansminister. För honom hade jag ju hälsat på om jag träffat honom på bussen hemma i Göteborg. Eller?

Sen har jag kommit på en sak som absolut inte hör hemma på den här bloggen men ändå... De rynkor man får när man blir gammal bör man kunna styra. Om jag sitter i solen hela dagen får jag en rynka mellan ögonen, det vill jag inte ha, så om jag nu ska sitta i solen hela dagen kommer jag att blunda eller ha solglasögon. Dessutom ser glada rynkor trevligare ut än arga rynkor, så jag kommer att le och se glad ut så mycket jag bara kan. Så om ni ser en jävligt glad typ som sitter i solen och blundar så är det inget pucko, det är faktiskt bara en människa som tänker framåt i tiden och försöker förbättra den framtida utsikten för sina nära och kära.

3 kommentarer:

LL sa...

Om ni vill veta på ett ungefär hur jag kommer att se ut i solen så kan ni titta på bilden i det tidigare inlägget. Så att ni inte behöver dölja er förskräckelse när ni möter mig IRL. puss på er!
Sen tycker jag att ni ska kommentera lite mera!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder, att dom lägger ner så mycket tid och energi på detta, de går väl mer på lustprincipen än nyttan, inte så dumt!! Det ser ut att vara skönt väder, jag är väldigt avundsjuk och längtar ner till dig och solen.
Puss mamma

Anonym sa...

är inte du i kosmetikadistriktet det är väl bara att kräma in sig så blir skinnet babylent - eller är hela branschen en fake?

ha en skön helg med sol lite nöje och lite plugg
pappa