Imorgon har jag tre tentor.
Idag visar väderleksrapporten att det väntas bli 22 grader och strålande sol i Nice.
Jag ska träffa Malin och prata igenom allt inför de tre tentorna imorgon. Vi ska ses på stranden. Jag ska ta på mig så lite som möjligt. Och solglasögon. Så att jag inte får den förargliga rynkan mellan brynen.
Ha det så gött i flällena, familjen Karlsson! Åk väggen åt mig en gång!!
Förresten pappa, det är sista etappen här idag i nån cykeltävling. Nästan som tour de france kanske..?
Och till gabrielle: Jag lever. Och på torsdag kommer du höra mitt firande ända till dafgårds fabriker i källby!
Jag ska förresten få påhälsning i april, ska bli lattjolajban!
Puss på er!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar