torsdag 20 mars 2008

Finally!

Jo, så har man haft en tentavecka då. Sju tentor på fyra dagar är saftigt. Det är saftigt även om man hoppar över en. Iallafall så fick den i övrigt ganska dåliga veckan ett bra slut med en logistiktenta som borde gått finemang. På vägen hem stannade jag på fnac och köpte första säsongen av grey's anatomy "a coeur ouvert", mest för språkets skull. Den finns nämligen med franskt tal och fransk text. Mycket pedagogiskt. Dessutom köpte jag en Harry Potter. En francais!

Iallafall. I förmiddags var jag så trött att jag kände mig full. Skitgött.
Ikväll ska jag bli full. Måste tömma skallen så att nästa trimester får plats också.
Något jag INTE kommer göra ikväll är att klä ut mig till easterbitch. Det får nån annan göra. Till exempel alla stackars fattiga barn i Sverige vars föräldrar inte köper godis åt dem, så att de måste gå ut och tigga. Pinigt när man tänker efter.

Nu ska jag träffa Malin för en härlig shoppingrunda. Jag hoppas på införskaffning av både det ena och det tredje. Men framförallt nåt med färg.
Hejhopp.

Inga kommentarer: