söndag 23 mars 2008

Torsdag: "Och vi ska dansa dansa hela natten lång och jag ska hälla sangria i ditt hår, hej skål!"


Fredag: Jag har en idé, vi åker på utflykt och bestiger ett berg. Eze var vackert ska ni veta. Dit ska jag åka igen. Men inte gå.

Lördag: Efter morgonjoggen blev det lite solning. På eftermiddagen/kvällen plugg.

Inga kommentarer: