söndag 23 mars 2008

Glad påskdag på er då!

Det här är min påsksöndag:
Morgonpromenad upp till utsiktsplatsen och parken på kullen...

Jag hittade ett vattenfall

Jag hittade två helt otroliga kyrkogårdar...

Sen gick jag till stranden och solade. Mina solglasögon ser ut att ha CP-snören, men det är bara min musikmaskin.

Ikväll blir det pâques-middag. Jag gör ägg och efterrätt. Nån annan gör det andra.

Imorgon blir det förhoppningsvis mer strand, och tyvärr lite plugg. Men det måste ju göras..!

1 kommentar:

Anonym sa...

jamen så skönt det ser ut och vikken morgonpromenad, tänk på mig när jag går Ängaholmsrundan nu i em, snön ligger vit på marken, himlen grå men ändå är det vackert på något sätt eftersom det är så ljust. Kram mamma