1. Skolan är sjuk. På riktigt. Ska just börja en ny kurs, en och en halv vecka innan finals. Smart drag? Tveksamt.
2. Idag var jag i skolan i tio eller elva timmar. Jag skapade ett företag, på franska, tillsammans med tre andra. Vi ska numera öppna en salladsbar. Observera att det tar ca 10 timmar att skapa ett företag. Inte mer.
3. Jag har just ätit baguette och boursin. Fy fan va gött det va!
4. Just nu letar jag fakta inför en presentation som ska hållas nästa vecka. Den kommer att handla om vin och Frankrike. Jojo..
5. Om ett par veckor är finals över. Jag längtar dit.
tisdag 4 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar