söndag 2 mars 2008

Medan ni glor på ett vintrigt dalarna på TV hela dagen så åker jag till Menton och njuter av solen. Förresten, mamma, vi kanske kan prata om att skicka ner sommarkläder och sandaler? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej sofia - försöker igen.
låter sköna livet att åka till menton. vi har inte glott så mycket på dalarna idag-det ahr varit sol och gott här oxå.
dubbelt norskt i loppet - men det var värre att villa fick däng i fredags av hammarby
nu är det bara att bita ihop oc möta måndagen..
må gott sköt om dej och pkp/pappa