22 grader och sol är bra. Mycket bra. Men inte utan solskyddsfaktor. Dessutom är det farligt när det blåser så att man inte känner hettan.
Ni kan kalla mig kräftan. Sen kan ni kalla mig flagan och sen är jag redo att bli brun. Inte röd.
Nu ska jag ha en sista genomgång med mig själv, min hjärna och mina sammanfattningar. Min och Malins genomgång var bra, kändes som att jag kunde allt men nu är det väck.
Puss hej, ses på torsdag.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar