Vi åkte till Monaco och gick på Le Jimmy'z. Le Jimmy's brukar vara hänget för Paris Hilton, Bono, Bob Sinclair och andra celebriteter. Igår fick de nöja sig med Sofia från Lish. Inte fy skam det heller!
Det var värt det, så att säga. Till Jimmy'z går jag gärna igen, men då skulle jag föredra att bo på hotellet bredvid, för att slippa jaga bussar och vänta på bussar och komma hem klockan fem.
Idag blir en otroligt oproduktiv dag. Jag ska se på SATC och fika. Inget mer.
1 kommentar:
bra att ni har barnasinnet kvar!!tycker mamman..kram
Skicka en kommentar