Bonjour à tous!
Sitter just nu i skolan och "pluggar". Inatt kunde jag atminsotne sova gott, sa jag vaknade utvilad i morse. Piggheten holl sig till lunch, efter en sallad med lax och avocado (den ni, mina salladsvanner!!) atergick jag till biblioteket och somnade. Visserligen bara ett par latar som hann spelas i iRivern innan jag vaknade men det var mycket skont. Kanske till och med valbehovligt. Nu ar jag en san dar utbytesstudent som sover i biblioteket...
Jag har tre timmar kvar har idag, sen ska vi pa SEX AND THE CITY - Le Film, som alltsa har premiar i detta u-land innan den har premiar i Sverige. Den hade premiar igar men pga bristande information i Nice Matin (aka dagstidningen) sa missade vi chansen.
Googlar for ovrigt pa priskorridorer vilket kan vara en mkt anvandbar strategi da man sysslar med internationell forsaljning. Emellanat bladdras aven i HBR (Harvard Business Review) som jag tror jag ska borja bladdra i pa en mer regelbunden basis. Sarskilt sahar innan tentorna...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
hej
inte dumt att sova gott en natt-vaknade själv kl 2. annars fortsätter vädret vara super.. var idag på brnnsbo utanför där lidköpingskillen blev slängd efter dråpe.. kusligt -tydligen nazidåd.
hans pappa var i nlt igår.
Nej nu något kul . pira och jag ska nu åka ut till lindholmen och titta på ett sommarställe..drömma kan man u alltid.
sköt om dej - vi hörs
pappa
Skicka en kommentar