måndag 26 maj 2008

Vad ska man säga? Tre veckor kvar, det är snart juni och vädret är piss. Det har nu regnat i tre dagar. Minst.
Igår gjorde vi grupparbete till klockan 22 på kvällen. Idag har jag gjort ärenden och nu ska jag åka till skolan. Återigen betydligt mycket senare än vad som var tänkt från början, men skit samma.

Förra veckan var jag i cannes igen, och då såg jag Brad Pitt och hans bitch Angelina Jolie. Hon var stor som ett hus med två ungar i magen.

Jag längtar efter kanelbullar och kall mellanmjölk. bara så ni vet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så´n otur med vädret du har. Det verkar som solskenet inte riktigt vet vart det hör hemma, här är det soligt mest hela tiden. Nu undrar jag som inte vet så mycket om kändisar; varför är hon en bitch?
Skäöt om halsen och hela dig. kram mamma

Anonym sa...

du vet att du nog är den roligaste människan ja känner va!? fan va gött att ha dig hemma