Äta frukost på ett café klockan 12, gå till en turkbutik och köpa ett par illrosa klackskor med öppen tå för 10 euro, gå hem och fräscha upp sig och åka till Cannes.
I Cannes kan man gå på croisetten och spana på folk, stå vid röda mattan och se Woody Allen och Penelope Cruz för att sedan strosa vidare till hamnen. I hamnen springer man inte allt som oftast på Mischa Barton, men det gjorde vi idag. Vi utväxlade ord, jag och Mischa. Hon sa "OK guys, if I stay here now, will you leave me alone on my walk?" Jag sa "okej."
Kanske pratade hon med de fem paparazzifotograferna, men jag tror inte det.
1 kommentar:
usch va tråkigt att mingla med kändisar, fika, shoppa och glassa omkring- nästan lika trist som regn och städning och provkörning av sommarbilen.. har nu pratat med jörgen och blivit rådd att köpa en rotig svart saab som bara går att öppna från höger - riktig sommarbil alltså...
vi hörs
pappan
Skicka en kommentar