onsdag 28 maj 2008

För övrigt har jag sett tre avsnitt Sex and the City idag. Såååå bra. Jag ska se på tv när jag kommer hem.

Och nej,jag ser inte på dem på franska. Det är bara en ursäkt för att jag ska få köpa dem. Men det är ju bra att ha dem på franska ifall om att man får för sig att vara ännu mer ambitiös än man redan är.

Inga kommentarer: