fredag 2 maj 2008

Brad och Angelina är här. Jag skiter i Angelina egentligen. Vill mest bara säga till Brad att han gjorde ett misstag när han lämnade min hårkompis Jennifer Aniston.
Men vi träffade dem inte. Bussen slutade gå till Cap Ferrat redan vid åtta och då hade vi ju inte hunnit med middagen! Jag, Emma, Susanna, Hanna och Aaron tog tåget till Beaulieu sur Mer istället, det ligger asnära St Jean Cap Ferrat där Brad och Angelina har varit sen februari (utan att säga till, men de letar hus och sjukhus för att föda nån unge på.. Varöfr man väljer franska sjukhus är för mig helt obegripligt. Men Angelina är väl obegriplig också. ) Vi hittade en sjysst restaurang i hamnen, men det var fullt. Men så sprang kyparen efter oss och hade fixat ett bord. Jag åt nån svampravioli med tryffelkräm. Gott, men kanske sista gången jag äter ravioli och gräddsås på restaurang. Hur som helst luktar jag fortfarande tryffel.

Nu är jag hemma i mitt rum och min säng ser mycket skön ut.. Jag puffade täcket förut när jag "bäddade"...

Imorgon är det ärenden och plugg som gäller för mig. Oavsett väderleken. Så jäkla omotiverad men vad ska jag göra? I kind of have to...
Puss hej.

Inga kommentarer: