1. Kolla central court, läckrare bakgrund får man väl leta efter!?
söndag 20 april 2008
sicket liv man lever!!
Jag skulle vilja säga tre saker:
1. Kolla central court, läckrare bakgrund får man väl leta efter!?
2. Heja Balleret! Monacos hemmahopp gick vidare.
3. Jag och Malin fick nypa varandra i armen flera gånger och försäkra oss att vi faktiskt var på Monte Carlo Country Club och kollade tennis. Nadal var också där men vi var mer intresserade av matcherna än honom.
1. Kolla central court, läckrare bakgrund får man väl leta efter!?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar