När det bara är ca två månader kvar här har jag lyckats finna något fil-liknande att smaska på till frukost eller mellanmål. Det heter lait fermenté och betyder alltså jäst mjölk. Fint det.
Vinet på Wayne's igår kostade 9 euro flaskan och smakade också jäst. Men det blev ju roligt iallafall. Idag är det Price and Retail Management som ska pluggas. Och så ska jag dricka massor av vatten. Sjukt kul.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar