Det var ju det där med skolan också..
Idag åkte jag till EDHEC för att ta hand om lite saker. Fixa med lite scanning, lite reserapport och lite utskrifter. Sitter i godan ro i datasalen när en av mina fd franska klasskamrater, Claire, frågar om jag kollat mina "notes". Ehm, nej. Je ne savait pas qu'il est là. Men de var där och jag gick och tittade men först sa jag shitshitshitshitshit.
Det var inte så shitty alls faktiskt.
Det var inga stora marginaler jag hade att leka med, men jag klarade dem, allihop av de som var uppe på väggen för allmän beskådning idag.
Kvar att vänta på är finansen (som jag borde få ungefär noll på eftersom jag inte ens gjorde tentan) och min valbara kurs, samt slutbetyget på Logistikkursen.
Jag är lite chockad tror jag. Men det gör inget.
Sen fortsatte jag med mitt fixande och sen tog jag bussen hem med Malin och sen lagade jag köttfärssås.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Sicket liv man lever - jo visst...det är väl skönt och glassa lite nu när plugget verkar vara hemma - Nadal .. va väl inget att se eller????
Har själv glassat lite i helgen - harjust kommit hem från tre dagar i Skåne med golf, god mat och gott sällskap - tre gubar från jobbet - härligt och kul..
Sköt om dej
pappa
Skicka en kommentar