Ja men hoppsansa. Nu blev det visst mest bara plugg trots allt. Men bara en och en halv vecka till. Sen har Fialotta tid att leva igen. Fast det är ok att ha mycket plugg, då går tiden fort och man umgås mycket mer!
På återseende. Vi ses säkrast i dimman på torsdagen den 20 mars. Är det nåt viktigt hittar ni mig förmodligen i rum 301 på EDHEC med utsikt över start- och landningsbanan, med en hel hög papper på bordet framför mig och med röda ögon eftersom jag studerar så att ögona blör.
hej.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Lever du?? Eller har du dött utav stress? :)
Skicka en kommentar