torsdag 3 januari 2008

Två dagar kvar, ungefär.

Har försökt bli av med kurser, men det verkar lurigt. Antar att jag helt enkelt bara får strunta i några. Hoppas det funkar bättre.

Häromdagen kom jag på att jag knappast kan veckans dagar på franska. Inte i rätt ordning iallafall. Det är lite dumt. Jag ska repetera. Imorgon. Men dagens ord får bli: Vecka - Semaine.

Inga kommentarer: