tisdag 25 december 2007

beräknad stöldrisk för cykel: ganska hög.
blir nog ingen cykel trots allt. inlines kanske.

det där härliga vädret verkar ha försvunnit. minus på nätterna och bara +7 på dagarna.
det gör packningsproblematiken värre.

mina övriga förberedelser går framåt. jag har fått nycklar. idag ska jag börja skriva en packlista. den kan bli lång och kommer med största sannolikhet att redigeras ett flertal gånger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig,

Jag googlade runt och hittade din blogg. Jag funderar på att lämna detta gråa land och dra till Nice. Du verkar veta mycket på stället.
Jag har tyvärr ingen blogg men om du vill kan du adda mig på facebook. skulle va snällt, för jag har lite frågor:)

Mvh

Anna Westberg
anna_0826@hotmail.com