Väl tillbaka i Nice igen gick jag och Hanna hem till Hanna-Maria och åt sallad och drack vin och pratade. Det var ungefär vad jag orkade med den kvällen...
På söndagen var det finfint väder. Fullt av folk på Cours Saleya, där jag inhandlade frukt och lite saucisson sec och en foccacia till lunch. Lunchen och eftermiddagen spenderades på stranden. Satt och läste läxor i bara linne. I januari. Det är bra. I eftermiddag ska det bli 13 grader och soligt, dessvärre ska en annan sitta inne och räkna CAPM.. (Men förhoppningsvid finns det plats vid fönstren så man kan kika ut på palmerna, havet och privatjeten på flygplatsen...)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar