onsdag 23 januari 2008

Har jag sagt att det är mycket att göra här?
Om jag har sagt det så säger jag det igen. Det är mycket att göra här. Vi har gått i skolan i en och en halv vecka. Redan har två inlämningsuppgifter skickats in och vi har haft läxor nästan varje dag. Och på måndag ska vi lämna in fem sidor på ett case på franska. Detta case ska jag göra med en grupp franska studenter, jag har hälsat på en av dem. Idag. Vi sa "salut" och sen sa hon att vi skulle ses i nån sal klockan nio på fredag. Känns som att jag kommer bidra med mycket där. ...not.

Varför skriver ingen kommentarer?
Om jag hade haft en resdagbok på resdagboken.se hade folk skrivit kommentarer. Ingen gör det här. Skittråkigt. Särskilt idag, för idag längtar jag hem. Jag saknar er, folket!

Imorgon börjar jag klockan åtta. Det är typ dödens tidigt eftersom det tar hundra år att åka buss till skolan. Jag borde skaffa mig en cykel. Punkt.

Inga kommentarer: