Idag har jag bara haft tre timmar i skolan. Politique de produit et communication i en och en halv, och sen logistique et production-övning i en och en halv. Vi gjorde en excelgrej som var rätt enkel. Kändes mycket överkomligt. Det var dock gott och väl med tre timmars skola idag.. Vi var på Wayne's igår och åt och drack. Det är ett sjukt ställe, men på et bra sätt. Överfullt eftersom det var ladies night (3 euro för hur mycket bubbel du vill), och hyfsade priser på mat. Och ett band som spelade och folk som dansade på borden.
Har kollat gympriser. Saftigt att lägga 600 kronor per månad måste jag säga.. Men så hittade jag ett badhus här i närheten, och det kostar typ 1,2o euro per gång så det käns betydligt mer ekonomiskt. Så simning och promenader kanske blir min träning här nere.
Har för övrigt ätit ytterligare en baguette. Det är liksom det som finns till lunch. Man blir inte ens mätt... Nästa vecka blir det egen matlåda för min del!
Imorgon avgår tåget klockan 10:05 för en trip till San Remo. Solen ska skina och jag ska äta italiensk pasta. Nice!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar