torsdag 20 december 2007

Jag försöker få den franska skolan (EDHEC) att ta bort några kurser åt mig. Onödigt att läsa drygt 20 poäng när det räcker med 15, inte sant? Dock försöker jag förgäves. Automatiskt svar på mailet berättade att mrs Butterweck inte är på kontoret förrän den 3 januari igen. I Frankrike är man bra på att ta ledigt. Ska lära mig hur det funkar.

Inga kommentarer: