skip to main
|
skip to sidebar
Bonjour Nice!
inte bara plugg...
måndag 16 juni 2008
I'm home.
I'm home.
I'm home.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
LL
Göteborg, Sweden
Visa hela min profil
det gamla
juni 2008
(3)
maj 2008
(9)
april 2008
(5)
mars 2008
(13)
februari 2008
(9)
januari 2008
(14)
december 2007
(6)
Roger Federer
Girls at the beach, march 29 2008
Menton, Fête du Citron
Promenade des anglais
Isola 2000
San Remo
Min gata
ämnen...
amis
(4)
besök
(4)
bilder
(11)
brännan
(4)
dagens ord
(3)
det franska
(7)
exams
(3)
fest
(8)
förberedelser
(4)
hemlängtan
(2)
händelser
(9)
l'école
(20)
livet
(25)
mat
(9)
packning
(1)
resor
(9)
språket
(2)
staden
(3)
strand
(1)
söndag
(3)
vädret
(4)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar