skip to main
|
skip to sidebar
Bonjour Nice!
inte bara plugg...
tisdag 13 maj 2008
kort bildsammanfattning:
1. Sofia njuter av ett dopp.
2. På båten från St Raphael på väg till St Tropez.
3. Monaco. Historical Grand Prix.
1 kommentar:
Anonym sa...
Härliga bilder och vilket vackert par ni är. Kram mamma
14 maj 2008 kl. 13:55
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
LL
Göteborg, Sweden
Visa hela min profil
det gamla
juni 2008
(3)
maj 2008
(9)
april 2008
(5)
mars 2008
(13)
februari 2008
(9)
januari 2008
(14)
december 2007
(6)
Roger Federer
Girls at the beach, march 29 2008
Menton, Fête du Citron
Promenade des anglais
Isola 2000
San Remo
Min gata
ämnen...
amis
(4)
besök
(4)
bilder
(11)
brännan
(4)
dagens ord
(3)
det franska
(7)
exams
(3)
fest
(8)
förberedelser
(4)
hemlängtan
(2)
händelser
(9)
l'école
(20)
livet
(25)
mat
(9)
packning
(1)
resor
(9)
språket
(2)
staden
(3)
strand
(1)
söndag
(3)
vädret
(4)
1 kommentar:
Härliga bilder och vilket vackert par ni är. Kram mamma
Skicka en kommentar