måndag 12 maj 2008
Jo, N var här förra veckan. Vi hade toppen. Tyvärr dog min digitalkamera efter sju bilder så jag har inte så mycket att visa upp. Men vi käkade gott i Cannes, bodde på mysigt hotell i St Tropez, solade, badade och njöt av livet. Vi var i Monaco och glodde på vaktavlösningen och historical grand prix, åkte tåg till Villefranche och låg på stranden igen, och sen åt vi middag i hamnen. Det var mys. Bara mys.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
hej!
synd på kameran - du får memorera istället. skönt att du kan softa lite .. men det är klart blir det bara skåpätning under de lugna stunderna blir det väl svårt att känna igen dig i juni..V skålade för dej i rosévinet jag köpte i julas - riktig gott. konfirmationsdagen blev riktigt lyckad - tror all trivdes brorsan var duktig i kyrkan puss pappa
ja det blir ju vardag i la France också och den ska ju fyllas med något och ibland orkar man ju inte vara så påhittig, särskilt när det låter som du och de andra är klara med Nice nu. KAn det vara semester...du ska ju jobba hela sommar´n..vi ses snart kram mamma
Skicka en kommentar