lördag 29 mars 2008

Fredagkväll i timmerkojan:
Förfest hos Aaron. Vi gör fish smiles hela kvällen. Även i Monaco.

Det här är jag:

Det här är Aaron, Susanna och Anders.

På lördagen var vi mycket trötta. Kom i säng efter Monaco klockan 06:02. Vaknade igen strax innan lunch. Drog på mig bikinin, köpte pizzabitar och frukt på vägen och gick ner till stranden. Gött.

Det här är iallafall jag, Hanna-Maria och Vanessa. Vi badade inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

söt bikini du köpt, rätt ok helgsysselsättning. kram mamma