fredag 8 februari 2008

Jag har blivit attackerad. Det killar som fan i min hals. Kanske skulle jag köpa en flaska jäger eller whiskey och hälla i mig för att ta död på basiluskerna. Eller så äter jag massa C-vitaminrik frukt och suger på mina mystiska tunisiska halstabletter... Hur som helst så kommer kvällen att spenderas i hemmets lugna vrå. Det är dags för semifinal i På Spåret ikväll ju! Jag och Hanna ska kolla.

Idag har jag varit ledig, vilket kommer att innebära att jag kommer att ha haft världens längsta helg på söndag kväll. Idag var det fantastiskt väder, så jag har varit utomhus. Först nån timma på stan där jag inhandlade lite kläder, sen hem och fixa en smarrig lunchbaguette med tonfisk, sallad, tomat, tapenade och ägg. Sen gick jag till stranden och satt i linne och byxor och läste Options Stratégiques och lite marketing. Nice!

Dags att kurera sig.. Och lyssna på gamla godingar, hehe..

Inga kommentarer: