torsdag 7 februari 2008

I Nice får folk inte vinterkräksjukan och sånt, för det är för varmt. Istället går det omkring små virus och lurpassar. När man minst anar det går de tydligen till attack. Jag är inte riktigt attackerad än, men tror det är på gång. I skolan har typ alla huvudvärk och är snuviga. Jag är astrött och ska nu ta en powernap. Förhoppningsvis kan jag vakna igen och plugga i eftermiddag. Om inte, så gör jag det imorgon istället.

Bisous!

Inga kommentarer: