hmm. kul liv man har ändå. Hemma hela dagen idag också. Febern har omvandlats till yrsel och trötthet. Eller så är det medicinerna som gör mig snurrig. Jag hatar att vara snurrig. Eller ja, jag hatar att vara sjuk. Jag är inte en sjuk person. Sjukor går över på två dagar, max. Men jag börjar inse mina begränsningar och har idag legat i soffan och sett på American Idol och sovit snarare än att räkna finans som jag tänkte först. Men det gick bara inte. Det snurrade.
Bara två dagar till av denna underbara vecka ska spenderas i det här andra landet, på lördag flaxar jag hem till darlingen och vännerna i Göteborg. Där ska jag äta god mat och baka och räkna finans... Och sprida kärlek! Ska också hem till päronen en sväng (de är inte sjungande, koreanska eller adoptiv- men jag kallar dem päron ändå) och bada badkar och hälsa på skogen och fälten.
En lektion imorgon. Det borde la funka!? Och två på fredag, hej vad det går! Sen är det packning och sen blir det flyga av.
Köss...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar