Då var vinterlovet över och med detta även en härlig vistelse i ett underbart (men duggigt och kallt) Sverige. Ser fram emot en höst där..! Och en vinter och en vår. Men framförallt en sommar. Utan regn. På mitt lov har jag myst massor, ätit god mat, bakat, sett på filmer, träffat vänner, pojkvän, familj och nya kollegor.
Idag är det måndag och dags att ta tag i livet igen. Ska strax åka till skolan och ha nån slags lektion och sen plugga massa finans. yay.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Ok, ser att du är i gång med studierna igen och att du kom hem med bussen från flyget. Kram mamma
Skicka en kommentar