söndag 27 januari 2008

Varför bli ekonom när man kan bli DJ?



Undrar just vad David Guettas föräldrar sa när han berättade att han skulle bli DJ.. Är det ens ett yrke? Men uppenbarligen blir man mer gud om man är DJ än om man är ekonom det har jag förstått. Ska dock inte sadla om för det, jag satsar inte på att bli nån gud.

David Guetta spelade bra låtar igår, jag hade skoj och det var en riktigt sjysst klubb. Förmodligen den snyggaste jag varit på. Idag hade jag ont i huvudet när jag vaknade men det är borta nu. Så därför ska jag göra färdigt min analys av McDonalds varumärke. Sen kanske man kan njuta lite av solen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

kolla här så käckt att man ka skriva! Skriv! annars vet jag ju inte att ni läser och det blir mycket roligare om jag vet att nån läser. :)

Anonym sa...

Hej lilla vän! Hoppas du har det bra och att Frankrike är lika fantastiskt som väntat! Träffade din päron i Lördags på Larsson´s skafferi! Trevligt att se dem!
Hoppas du har det gott och att du njuter av att vara i det anra landet! Här är det grått,mörkt och bara blask!
Kramar Nathalie