Så, nu kan samtliga lämna kommentarer.
Jag älskar den här staden. Jag kan tänka mig att bo här när jag blir stor. Men då krävs följande:
*att en viss annan person också kan tänka sig att bo här,
*att jag har ett bra jobb med bra lön och mycket fritid,
*att mitt hem är hemtrevligt, välisolerat, okallt, har trägolv och har ett strandnära läge.
I morse joggade jag på promenaden. Solen sken och det var varm och gott, lyssnade på "det är så gott att må gott igen" och såg planen lyfta och tanter bada i havet. Det är så jäkla vackert här! Sen gick jag till marknaden och köpte frukt och grönsaker för en hel vecka.
Nu pluggar jag. Och nedanför på nån restaurang, eller på gatan är det några som spelar och sjunger. Om en stund går jag till stranden och sätter mig och pluggar istället. Det är också rätt gött.
Puss på er...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar