Tips: Ha inte glasögon på er om ni har det, (att inte ha det ibland gör att man ser jätteroliga saker!!). Ha däremot ett öppet sinne! Denna kombination öppnar för magnifika äventyr. Jag ska berätta...
Förra veckan när jag och Hanna gick promenaden hem från skolan mötte vi en tjej som joggade. Med stor sannolikhet var detta Kiera Knightley. Eller ja, inte jättestor men ändå. Hon hade munnen öppen och det har Kiera alltid så jag tror det var hon. Iallafall mycket likt. Kanske hennes syster.
Alldeles nyss såg jag Johnny Depp. Eller inte, men det vet man inte för jag såg inte säkert så det kunde lika gärna varit han, fast isåfall hade han blivit stadig. Upplever inte att Johnny Depp är stadig. Jag är också tveksam till att han skulle ta sin hund från St Tropez och åka och rasta den i Gamla Stan i Nice. Men, som sagt, man vet aldrig!
Dessutom såg vi Sverker Olofsson imorse. Eller hans look-alike. Kanske var det hans franska motsvarighet, det hade varit festligt!
Jo, och så en sak; har just ätit en crêpe med nutella och banan. Det var gott i ungefär tre tuggor. Nu mår jag mest illa...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
trevligt att vara ute på kändisspaning. Glöm inte autografblocket nästa gång!
Kram Mamma
Skicka en kommentar