Bonsoir!
Aujourd'hui j'ai parlé beaucoup de francais. C'est très bien parce que je voudrais le parler flytande. Mais c'est un peu difficile, mais je pense que je suis mieux pour chaque jour. Mais aujourd'hui j'ai parlé le francais avec une fille qui s'appelle Marie, et elle est francaise.
Demain, je vais faire du ski avec mes amis de programme Erasmus. Nous sommes huit personnes qu'iraient avec autobus.
Där tröttnade jag.
Man känner sig som tappad bakom nåt flöte nånstans i indiska oceanen. Men det är la gött att guppa omkring där lite ibland med..
Imorgon ska jag åka skidor med sju andra utisar, vi drar klockan 07:30 till Isola 2000 för en dag i backarna. Börjar fundera på om jag kanske skulle tagit med mig ett par brillor hit som jag inte är rädd om, som är ok at paja i en krasch. Nu har jag inte det så jag får la helt enkelt inte krascha..
Veckan har varit lång, men jag ligger ändå "efter" med skolan, får bli plugg på söndag för att komma ikapp.
Idag hade vi caseredovisning. På engelska! Yay! Så jag pratade massor, det gjorde inte fransoserna och deras fransyskor. DÄr kan man säga att jag plockade poäng till slutbetyget. Gött det!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar