Idag har jag gått en rask morgonpromenad före frukost. För att kompensera min promenad njöt jag av en nybakad croissant till frukost. Bagaren håller till farligt nära. Han sålde förresten grovt bröd idag också. Nice! Därefter lite snack med mamsen och med syster yster och sen ett par timmar på stranden med en bok. Så nu börjar fräknarna sprida sig! Jo, för solen sken idag. Helt fantastiskt. Imorgon ska den också skina, halva dagen.
Sen har jag också varit och mött min nya kamrat Hanna. Hon verkar trevlig och vettig och jag tror inte vi kommer ha några som helst problem med att bo ihop. Vi pratar ju iallafall med varandra!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar